Evelina bästavän!♥

Håller på att städa rummet & samtidigt packar jag resväskan!,
fast just nu så sitter jag här & bloggar lite, hihi.
Beställde ju tåg biljetter i går förresten så åker till Göteborg i morgon!
Kommer bli sjukt kul!, inte träffat Evelina sen nyår,
vilket är extremt längesen :o inte bra!
Blir att gå påskkärringar, som vi gjorde förra året med, galna som vi är :D
Vi är så sjuka!, & jag älskar't! ♥

Sen ska vi självklart shoppa & festa med!, love it!

Nej, nu ska jag fortsätta att städa... hur tråkigt det än är...
Uppdaterar senare
Puss

En söt bild på Evelina från förra året!,
haha!, vem har sagt att vi är normala! :DDD
såg inte riktigt ut som påskärringar, men vem bryr sig!,
kul hade vi iallafall, & det är väl det som är huvudsaken :)♥

Kommentarer
Postat av: evelina

SÅ JÄVLA KUL KOMEMR DET BLI!

2010-04-02 @ 17:39:46
URL: http://evssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0