Ingen rubrik

Då var väl allt som vanligt igen..

..hon är tillbaka igen, och jag borta ur dina tankar.. precis som vanligt..
Så himla trött på att jag bara duger ibland.
& att du alltid anpassar dig efter henne hela tiden!
Jag vill inte vara ditt jävla andra handsval ...
Antingen så vill jag duga jämt, eller aldrig.
Jag vet fan inte vart jag har dig längre!
Vi har bråkat allt för mycket på senaste tiden,
jag hoppades verkligen på att allt skulle bli bra,
men nu börjar jag verkligen tveka!
För det var när hon reste bort som du kom tillbaka till mig igen,
innan det så fanns jag inte, för då var det hon, ni två...
Jag krävar inte att du ska ''lämna'' henne för mig,
det gör jag verkligen inte!, men jag står inte ut med att hon behandlar mig som skit,
& du gör lika dant för hennes jävla skull...
Använd din egna hjärna, tänk med den & gör det som DU vill,
säg inte saker till mig som du inte menar & bygg inte upp mig på falska förhoppningar!
För vet du vad!, du håller faktiskt på att förlora en bästavän.
Och är det verkligen värt det?


"Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delat" ♥

"Tack och ajdö, jag minns nog en del... Men hejdå min kära vi finns inte mer" </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0