God natt :)

Hej hej.
Detta får nog blir det sista inlägget för i dag,
ska sova sen, så jag orkar med skolan i morgon, hehe..


Drog iallafall och träffa Viktor och Tobbe förut, trevligt, trevligt.
Typ snacka på om en jävla massa skit, hehe.
Sen så ''tvinga'' dom mig att följa med dom hem till dom & glo film,
så ja... det gjorde vi! jag höll typ på att dö :d haha, läskig ju :( haha..

För övrigt så är jag sjukt glad! trodde aldrig det skulle bli såhär..!
Tack Evelina för att du verkligen stöttat mig! älskar dig!♥
Och tack Robin M, för att du verkligen fick mig tänka till.. (L)

[[[[
Vill även säga förlåt till Lucas, känner mig taskig, men det var nog det bästa!,
du hittar säkert någon som är betydligen bättre än mig, lovar...]]]]


Onödigt inlägg i know.. men nu ska jag iallafall sova.
Uppdaterar i morgon!, slutar nog tidigt då med tror jag!
puss!

Evelinas & mina fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0