HJÄLP MIG ATT FÅ BORT DEN DÄR JÄVLA RUTAN..?!

Hej hej.
Min uppdatering suger och min blogg är knappt läsbar...
men ni får överleva.. jag ska fixa ny header men orkar bara inte,
& den där jävla rutan som kommer upp när man går in på min blogg vill inte försvinna...
jag blir sur! seriöst, om någon vet, eller kan hjälpa mig att få bort den!,
snälla säg till då... annars får jag väl göra en ny blogg. för såhär kan den ju inte vara -.-
Kom iallafall hem från
Ida för typ.. 3 timmar sen eller något sånt.
& hitills har jag bara suttit här & inte haft något liv, ska ta & duscha nu typ.
Sen så får jag se vad som händer i kväll.
Puss

En söt Ida som inte ville vara med på kort.

Saft? ;)

Kommentarer
Postat av: ida

haha omhmy :ooo sexi

love u <3

2010-05-09 @ 13:01:12
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0